من زن میخوام

چیک چیک عشق

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ چیک چیک عشق خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

اینو یه جا خوندم کلی خندیدم گفتم واسه شما هم بزارم .
.
اون وقتا که داداش کوچیکم 5 سالش بود بهش یاد داده بودم
هر وقت جیش داره به جای اینکه بگه جیش دارم بگه میخوام بخونم
یه شب داییم خونمون بود شب که همه خواب بودن داداشم به داییم گفت دایی بیدار شو میخوام بخونم
دایی هم که نمیدوست جریان چیه گفت باشه عزیزم فقط اروم تو گوشم بخون که کسی نفهمه!!
خدا رحمت کنه رفتگان شما رو عفونت گوش 1 سال بیشتر بهش فرصت نداد...
 


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت10:51---28 شهريور 1392
سلاااااااااام وب عال داری خیلی قشنگ بود من این رو بیشتر خوشم اومد اووووووووه چقدر بازدید داریا من تا الان تو عمرم این قد نداشتم وای خیلی بازدیدت زیاده تو یک روز یا حسیییییییین خب ولش وب خیلی عالی داری بازم تشکر و ممنون و بایییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 / 6 / 1392برچسب:, ] [ 9:55 قبل از ظهر ] [ نادر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه